Bra dag, trots all lera

image12

Jag har varit jäkligt glad hela dagen idag, trots att många omkring mig mår skit. Kompisar är deprimerande, det har hänt något hemskt eller så skulle min ursäkt kunna vara att kissekatten gick bort igår ( :'( ). Till och med jag har hela huvudet fullt med funderingar och som vanligt ska jag alltid komplicera allting ovanligt och onödigt mycket så jag blir nedstämd. Det känns helt enkelt asså som om det ligger lera över oss alla här mellan Vänern och Vättern i Sverige.

Men ändå har jag varit på gott humör, skrattat, skämtat, känt mig avslappnad och till och med luggen har legat på plats hela dagen (inget stripigt och blött av snö här inte). Halleluja alltså.

En låt som NI ALLA bör lyssna på är The Corals - Dreaming of you

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt hår. Hur gör du för att få det så fint?

2007-12-18 @ 22:43:46
Postat av: Svar

tack ska du ha :)

använder silverschampoo för nyansen jag vill ha. Till volymen vanlig hårsprej och volympudret OSIS+ "dust it" från Schwartzkopf. Kreppar det ibland också med "Volumaster" från Björn Axén.

2007-12-20 @ 11:41:21
URL: http://cobratelefon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0