Where are my christmasfeelings?

image18

Var i staden Skövde idag med Sara och Julia, köpte två julklappar, båda till mamma. Bar denna outfit.
Trots att jag verligen vill får jag inte in den där mysiga julstämningen som jag får ett par rysningar av varje år, den har bestämt sig för att ta semester, eller i värsta fall, gå i pension.

Med andra ord känner jag mig inte ett dugg jul-lycklig och trevlig nu, tvärtom! Jag far omkring som ett irriterande och stressat oväder och hugger till på de mest oskyldiga personerna (mamma är ett av offren). Nu är klockan efter midnatt och det är alltså bara tre dagar kvar till jul. (TRE!!!!!!)
Kom igen julkänslor, börja svalla nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mina julkänslor vägrar också infinna sig, men jag ska nog allt tvinga fram dem. Det ska gå.
För det första; mycket trevligt att du börjat blogga, jag ser fram emot att få läsa och bli inspirerad. 2, ditt hår har världens finaste nyans. 3, jag blev rädd för ditt temporära argochläskig-tomte-huvud. Och sist men inte mist, för att kommentaren inte ska bli så jobbig att läsa får jag hålla mig till fyra punkter, maila mig på [email protected], så svarar jag på frågor ang. designen. Kramtilldig/Elin

2007-12-22 @ 21:00:22
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: Petter

Where _is_ my chirstmas feeling
Where _are_ my christmas feelings

2008-01-07 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0