Beckmans designskola

image318

Mamma och jag började diskutera förut vad jag vill göra i framtiden. Hon tyckte att jag skulle trivas med Beckmans i Stockholm. Det är en designskola som har flera olika inriktningar, varav en är om mode ( http://www.beckmans.se/utbildningar/mode/ ). Jag gick in på hemsidan och läste lite om det, och OJ vad kul det vore att gå där, vilka framtidsmöjligheter! Men det är svårt att komma in och det är endel som har gått många syutbildningar som har bäst chans.

Men jag ska kämpa, ska försöka läsa vidare på designutbildningar så att jag blir grym på att sy. För det är sådant jag skulle vilja hålla på med.

Kommentarer
Postat av: matte!

jag vill också gå på beckmans!

2008-04-14 @ 21:36:53
Postat av: Julija

Du och jag i sthlm ?

2008-04-14 @ 21:41:20
Postat av: elsa

ha! vi är släkt med grundaren..fast på långt håll :P

2008-04-14 @ 22:26:25
Postat av: Freja.

Ååh. Jag funderar också på att gå där, fast möbler. Fast är nog väldigt svårt att komma in.

2008-04-16 @ 18:52:39
URL: http://frejaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0