Grattis Frida!

image358
image359



(Klicka på bilderna)

Idag hade vi en födelsedags-picknick för Frodil. Det spelades Håkan Hellström, vi rökte vattenpipa och åt härliga kakor! Caroline och Matilda blev leksugna, och bestämde sig för att gå i strumplästen ner till Commerce (köpcentrum) och hälsa på folk och se hur många som sa hej tillbaka (väldigt förbjudet!). Under tiden kom det fram en läskig man och frågade vad vi hade i pipan, och om vi ville så kunde han lägga i lite "bättre grejer".
Nej tack, sa vi, vi nöjer oss bra med vanlig vattenpipa-tobak, men tackade ändå för erbjudandet.
Hemskt trevliga och artiga vi är! 

Det kom även ett and-par, som matades med kakor som Frida kastade ut. Matilda tyckte att de var äckliga och var mer än redo att  "slänga en jäkla burk i huvudet på dem" om de kom för nära.

Tack för en solig och härlig fredag! Nu ska jag dra mig tillbaka och kanske (barakanske) sy något.

Cheers.

Kommentarer
Postat av: Roland

Grattis Grattis Grattis Frida!

Som vanligt ser jag gladast ut och sprider lycka till allt och alla :P

2008-04-25 @ 18:21:41
Postat av: Carolinet

hahah ankorna var otroligt bäst!
Grattis frida igen och tack för en underbar dag

2008-04-25 @ 21:11:31
Postat av: vi

bloggen som handlar om sex! Intressant och roligt! :D Läs och kommentera :D

2008-04-25 @ 21:37:50
URL: http://sex4life.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tar alla biler! :D

2008-04-25 @ 22:19:18
Postat av: Anonym

De var roligt! synd att jag inte fick döda ankorna! :o

2008-04-25 @ 22:19:49
Postat av: frodil'

Ååh tack tejjor !!1 ÄLSKAR ER

2008-04-26 @ 13:39:20
URL: http://frodil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0