Julia på vilda äventyr

image379



Idag hittade jag, Sara och Julia en lekpark bakom mitt hus. Kan ju bara säga att detta hjulet var helgalet. Och roligt! Har inte skrattat så mycket på flera dagar.

Imorgon ska nog jag och Julia ta oss en ordentlig promenad upp till Silverfallen, vilket gör mig otroligt glad. Ni förstår, Silverfallen är det stället som jag tycker är finast på jorden, det känns som om man går omkring i en Bröderna Lejonhjärta - värld, eller ska jag kanske säga världar? Det jag menar är att det känns som om man går igenom olika passager där. I ena sekunden befinner man sig i en äng av ramslök (bilderna nedanför). Och i den andra är man bland vackra sagoträd.

Var där uppe och knatade för några dagar sedan och var tvungen att ta några bilder med mobilen för att försöka fånga allt det vackra:

image383

image384

image385

På bilden ser ni endast ramslök! Inget gräs, bara mängder av denna dekorativa växt!  Förstår ni vad jag menar med äng nu?

Kommentarer
Postat av: julija

Mohehe ;D

2008-05-02 @ 19:15:19
URL: http://julijaisacson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0