kl. 03:04

Nu sitter jag här, kom precis hem med nattbussen. Måste säga att jag haft en mycket trevlig kväll. på bussen hem fick jag lite tid för mig själv så jag lyssnade på Håkan Hellströms nya album, kan säga att Kär i en ängel spelades många gånger. Den får mig att le i hela kroppen på något konstigt vis. Bara introt gör mig så glad!

Dessutom kom det upp massa konstiga meningar i huvudet, det bara poppade upp och virvlade omkring därinne tills jag tog upp min mobil och skrev ner dem. Kanske kan bli en låt på svenska, Frida? Skulle inte sitta fel alls. Fick komplimanger för mina glasögon .

De tyckte om mina och Fridas låtar också. Om ni INTE har hört dem så tryck här.

Nej, usch nu går jag och lägger mig själv, har druckit för mycket vin.

Simma lugnt!

image348

Kommentarer
Postat av: den dära lövborg

Hejsan hopps!

yes låt på svenska :P
vin är gott, nästan för gott MM

2008-04-21 @ 20:20:18
URL: http://www.myspace.com/indievidmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0