Nyinköpt





image277


Nu hittade jag äntligen min lilla rosiga skapelse som jag kan ha smycken i! Julia hade köpt en liknande (Julijaisacson.blogg.se) för ett par dagar sedan och jag blev avundsjuk. Så denna fick bli plåster på såren, 15 kronor kostade den.

image280

Köpte även ett par glasögon. De var de enda i korgen i 2-handaffären som det inte var styrka i, alla andra var så starka så det kändes som om man hade snurrat 25 varv och sedan försökt gå rakt fram. Med andra ord, ganska vingligt.
De ersätter de glasögonen som gick sönder i somras och dessa ska få hänga med på en festival eller två i år!

Btw: Scarfen är egensydd och är till salu. Dessvärre bör du bo inom Skövde för att kunna få den. Går till högsterbjudande.

Kommentarer
Postat av: Julija

Jätte fin scarf ! Underbara glasögon , SKITSÖT ASK :D PUSSA!

2008-04-10 @ 17:55:45
Postat av: Lexie

svar: ja den är riktigt god :D

fin ask och fina glasögon :D

2008-04-10 @ 18:22:30
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: jessica

jätte fint nagellack du har på naglarna. vilket är det?
kram:)

2008-04-10 @ 19:15:12
URL: http://jessicasellgren.blogg.se
Postat av: Kajsa

Sjuuuuukt snygga glasögon!

2008-04-12 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0