Ojojoj!


Kvälls-/Nattbad sommaren -08

Hej, hej, hej allihopa! Nu har jag äntligen fått en ny dator (den förra gick sönder, därav det enormt långa uppehållet här), så från och med nu kan ni räkna med uppdateringar här praktiskt taget ( men bara praktiskt taget ) varje dag. Det ska pratas om sommaren (som när som helst är slut, hjälp), de nya inköpen i garderoben och självklart kommer det bilder inifrån det nya huset!

Kan förövrigt säga att jag levt ett ganska isolerat liv den senaste tiden ( no tv,computer, hard work work ). Har fått fördriva min lediga tid med att ligga i sängen och läsa böcker medan regnet knackat på rutan och P3 ropat ur radion. Har dessutom varit ute med vänner och umgåtts ( var tvungen att flika in den faktan så ni inte tror att jag är en tråkig ljusskygg eremit! ).

Nej, nu ska jag läsa klart mitt senaste läsprojekt, Imorgon när löven faller. Hittills rekommenderas den varmt!

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0