Tisdag

 

För ett litet tag sedan hittade jag en polaroidkamera på second hand, för endast 30 kronor. Visst, kvalitén av sådana bilder är inte mycket att hänga i granen men det fanns redan åtta foton i den (varje foto kostar i vanliga fall ca. 50 kr styck) och dessutom har jag alltid älskat sådana bilder! De är så mysiga, på något sätt.

Har just varit ute på en ordentlig promenad, har upptäckt en gåväg som leder upp för en backe som heter Strupen (säger det inte allt?). När man är högst upp finns det en fantastisk utsiktsplats! Man ser hela Skövde och mer därtill. Antar att det får bli belöningen för att man klarat backen innan där blodsmaken i munnen tar vid.

Imorgon börjar skolan igen. Vet att jag sagt detta förut, men jag känner mig inte redo. Har inte sommarlovet just börjat? Den enda fördelen jag har nu jämfört med innan är att jag får sova längre nu när jag bor i stan och jag kan åka med mamma när hon ska till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar de korten, vi hjälps åt att skapa minnen.

2008-08-19 @ 15:15:42
Postat av: Sofia

Hoppas du har haft en bra dag :)

2008-08-22 @ 22:38:43
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0