Äntligen!

Nu har jag äntligen varit hos frisören och klippt mina slitna toppar. Jag nästan skäms över hur skabbig jag tillät mig att vara.  Men nu är det jämt och fint, även om det inte är iordninggjort på bilderna.

Har varit hos Caroline nu efteråt. Det har förekommit många skratt och prat om minnen, bl.a. alla dessa brev och lappar vi skickade till varandra i låg- och mellanstadiet. På tiotals från mig stod det saker som: "Du är den bästa bästisen i väärldeeen" och "Gissa vem som är världens bästa kompis? DU!" och "Hur mår du? Kan vi inte leka snart?!" och till sist: "Hej Barro (smeknamn) det är bobbo hur mår du då? Hur känns det att barra?".

Det knepiga var att vi fann inte en enda från Caroline till mig, men intalar mig själv att jag aldrig varit bra på att spara sådana saker istället för att misstänka att min obottliga kärlek inte var ömsesidig? (!?)

Nej, nu ska jag inte vara sådan <3




(Klicka på bilderna)

Kommentarer
Postat av: kantarell

fan vad snyggt johanna

2008-02-07 @ 11:39:39
Postat av: Frida

allltså..vad du tog vid öronen

2008-02-07 @ 20:22:13
URL: http://frodil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0