Kanske dax att slå fast vid en sax?

Huh, idag har det varit en rikig skitdag. Det är först nu som jag är på lite bättre humör, efter mammas goda potatisgratäng och nu sitter jag och myser med en kopp hallon-te.

Jag sjukanmälde mig faktiskt till teorin idag. FY SKÄMS PÅ MIG. Men jag kände att jag klarar helt enkelt inte just nu att sitta instängd i två timmar och dö.

Istället gick jag och köpte ett riktigt skissblock och kolstift, till det kunde man köpa en speciell penna till dem. 200 kronor kostade kalaset, men jag förtjänar det och jag ska bli duktig på att skissa, det ska bli en ny terapi för mig. Min första skiss blev något som liknar mig, men när jag skulle sätta igång med detaljerna i ansiktet blev det fel och jag löpte amok (INTE amock, Caroline).

Slog just en glimt på mitt blåa fina tyg som jag fyndade för 20 kronor på Röda korset. Det ska få bli en klänning, när jag vågar sätta saxen i det det vill säga. Jag är rädd för att göra sönder det, ska nog öva på ett fult tyg innan.

Imorgon så ska även en sax sättas i något annat med, MITT HÅR! Kan inte vänta längre nu, det ser bokstavligen ut som skit. Kommer kanske att sätta ut en bild här på resultatet, vem vet?


(Klicka på bilderna!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va roligt! :O de vill jag också ha! Ps:P
du va ju duktig på de ju!

2008-02-05 @ 08:58:05
Postat av: carrol

Fiiiint Johannapanna! du kommer bli grym jag ska banne mig också börja måla!

2008-02-05 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0