Lördagen

Som sagt, Göteborg igår. Köpte dessa skor, byxor och lite annat smått. När jag kom hem bar det iväg direkt till staden, där vi lyssnade på themotherfuckers, som några klasskompisar har varit med och bildat. Det var, annorlunda!! ;D

Efter det blev det förfest hos Tove och vips så skulle alla ner på stan igen, ut på vatra med mera. Så det blev ett kort besök för min del där med.

Och justeja, skulle ju berätta om min pinsamma händelse. Jag och Sara var inne på rut m.fl, och vi testade kläder. Jag testade en klänning, bestämde mig för att den var inget att ha, så jag tog av mig den och satte på mig mina skor igen och gick ut från provhytten. Märker att något är fel där jag står utanför och ser två andra tjejer stirra på mig. Jag kollar ner: Seriöst, har ajg glömt ta på mig byxorna? Ja, det hade jag. Jag var byxlös. Som tur var backade jag in i provhytten igen och kunde klä på mig jeansen igen, något generad.

Dagens mest lyssnade låt: 1, 2, 3, 4 - Feist

image138 Julia testar min vattenpipa


image143 Inköpt anteckningsblock. Alltid bra att ha i väskan



Kommentarer
Postat av: carlet

HAhahahahhaah! ofta man glömmer brallor din nöt
!

2008-02-28 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0