Måste bara tillägga

Vi satt och käkade mammas underbara pizza förut, när jag fick frågan: "Jaaa Johanna, vad ska du göra nu då när du slutar gymnasiet?"

"Ursäkta?"

Jag har ingen aning. Allt och ingenting, kan det duga, mån tro?

Jag vill:

-Resa
-Sy mycket
-Pyssla ihjäl mig
-Öppna ett riktigt coolt cafe
-Bli stilguru (good luck)
-Gärna skriva i någon tidning
-bli Rockstjärna (hah)
-bli Groupie
-Inreda en lägenhet precis som jag vill
-Jobba med kläder


Seriöst Johanna, är du 5 eller?

image148

Kommentarer
Postat av: Jennie Dahl

Du borde lägga ut mer bilder på dig själv, kläder och mode!! =)

2008-02-27 @ 20:14:26
Postat av: Johanna

Vill ungefär hitta på samma saker som dig efter gymnasiet! Sy+café=sycafé, kanske vore något?

2008-02-27 @ 21:08:44
URL: http://jochanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0