Mississippi kan vänta

Åh håll om mig, som ingen annan fanns
kanske aldrig mer får se dig
det här är vår sista dans

Så kyss mig, kyss mig
Är det på riktigt eller drömmer jag?
All oro som du har

Håkan hellström - funkar i ur och skur.

Denna söndagen började väl inte särkilt perfekt direkt.

Just nu orkar jag ingenting.
All energi är som bortblåst från mig.

Har mycket att göra i skolan, men orkar inte spendera min tid på det.
Känner att det finns så mycket annat som är så mycket viktigare.
Vill verkligen ha vår nu. Behöver vår nu.
Behöver ljuset för att kunna orka dagen.
Har så mycket jobbigt att ta itu med.

Har äntligen fått iväg brevet till far.
Nu är det väl bara att vänta på en bomb eller ett brev.

Frågade just min "Svarens bok" en viktig fråga. Fick svaret "Otvivelaktigt".

Det var det jag hoppades på.

Kommentarer
Postat av: Julija

Puss

2008-02-03 @ 18:14:46
Postat av: Den.

Brev, Om du behöver prata så är jag inte den som är den.

2008-02-04 @ 14:41:54
URL: http://fatboyslim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0