Slut på lov

Jag har verkligen inte fått något vettigt gjort. Med vettigt menar jag skolan. Har en jäkla ångest, har grymt mycket att göra den närmaste veckan. Men jag ska jobba som en iller, om man nu kan säga så.

Letade just febrilt i mitt nystädade rum, hittar inte körkortsteoriboken! Har ju en gigantisk läxa att plugga på. Jag säger ju det, man hittar fasen INGENTING när man har städat. Om jag nu ska kunna ha städat hela tiden så måste allting i så fall ligga helt öppet på hyller så att jag ser exakt var allt finns. Men så kommer det ju inte bli, så jag antar att jag får gå tillbaka på det gamla spåret, där alla prylar ligger på golvet. Jättesmidigt, bara att fiska upp det du behöver och springa till bussen.

Idag ska jag köpa en s.k."mirakelkräm", Redness Solutions från Clinique
image113
Hoppas att den ska funka, har ju en ganska flammig hy och jag vill kunna vistas ute utan smink.
Juste ja! Måste ju bara visa: Emma var ju med i en fotokurs för ett tag sedan och de hade utställning på stadshuset. Och på en av hennes bilder var jag med! Kom ju med i tidningen och allt. Igår så fick jag den bilden inramad, i present. Blev verkligen jätteglad, ska ha den över min säng, haha!
image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0