"Thank God it's friday!"

Orkaaaar inte mer nu. Jag är så trött, jag är förbannad på de äckliga ungarna som väsnades på bussen hem och jag är trött på mitt huvud som bultar av yrhet, om man nu kan säga så. Käkar lite mozzarella och tomat med kryddor och olivolja på. MMM! Försöker få något skrivet samtidigt som jag tittar på Top Model 3. Jag känner väl inte att livet leker när jag ser hur roligt de har det. OCH: hur smala de är. Bitch. Men jag tänker inte sörja det. Jag tänker äta massa idag, jag ska äta precis allt jag är sugen på tills jag kräks. Jag förtjänar det, tycker jag.

Idag är det in klagodag, jag har massa saker att klaga på (varav 95 % som jag inte kommer skriva och inte borde nämna för allmänheten).

Jag vill klaga på:

- Äckel-apa-barnen på bussen (att jag själv sitter själv där jämt och ständigt och väsnas med mina vänner är inte alls samma sak, hö-hö)
-Mina fötter. De har sepiga tår, så de gör ont av mina högklackade skor (som jag har pinat mig runt med HELA dagen. Bra att välja den isigaste dagen hittills i år till att inviga dem, förutom på nyår då).
-Godis. Det är elakt, hemskt och fullt med kalorier. Och alldeles underbart gott.
-Min situation just nu. Känner mig känslig, sur, ledsen och allmänt patetisk.
-Att jag är feg feg feg. Om vad, tro? Det ni.

Såg nu att the Cardigans ska släppa "Best of" album. Jag blev glad bara av att se reklamen. Nu ska jag titta på live and Learn, för att det är en så jäkla bra låt. Den har cirka 20,223 views, och ungefär 15,000 är mitt fel.
Se filmen här http://youtube.com/watch?v=IEYniNUru4I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0