"Titta på mannen i ljusa kläder!"

Som vanligt så ska jag berätta om min frukansvärt intressanta körkortsteori lektion som jag gör varje måndag. Denna gången såg vi en väldigt hipp film där de berättade hur pass dåligt man faktiskt kan se en fotgängare i mörker.

De visade en bild ur bilens vinkel när den hade halvljus på
"Nu ska vi visa en två fotgängare som går bort från bilen och så ska vi se vilken som försvinner först," sa rösten. "Titta på mannen i mörka kläder hur han försvinner... NU!!!" Jag tittade på tv:n. Jag såg varken den med mörka kläder eller ljusa. "Titta nu på mannen i ljusa kläder hur han också försvinner, men senare än den i mörka, och han försvinneeeer... NUU!!!" Jag letade febrilt efter båda männen på tv:n.

JAG SÅG INGA JÄKLA SILUETTER AV NÅGON AV DEM, varken när de ens började gå bort från bilen eller när de försvann. Något allvarligt fel på mig?

Har dessutom tagit en allvarlig funderare på att testa min hörsel, hör grymt dåligt just nu och känner mig som en riktig invalid varje gång någon måste upprepa det den säger 10.000 gånger för att jag ska fatta.
Kul.

Har väldigt mycket skolarbete att göra den närmsta framtiden, men jag håller huvudet högt och låtsas som om det regnar för att inte deppa ner mig helt. Nu ikväll har jag dessutom varit ute och övningskört, vilket faktiskt gick bättre än väntat. Vill så gärna ringa vänner och snacka skit, men jag måste helt enkelt gå och lägga mig nu, så att inte hela min morgondag blir förstörd. För en sak har jag kommit fram till:
Utan sömn blir jag en irriterad zombie som går omkring och snäser på allt och alla, har dessutom ett hemskt morgonhumör. Så det måste åtgärdas, helt enkelt.

Chipp chipp, knäckebröd med dipp!

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0