Amy Winehouse

image78

Det var JAG som hatade låten "Rehab" när musikvideon gick på MTV. Det var JAG som bytte kanal så fort jag såg den magra tjejen med stor käft som satt och var stolt över att hon behövde åka på avvänjning. Sen en kväll, tryckte jag på Vh1. Då visade de hennes nya video, "Tears dry on their own". Jag blev helt fast i den och började lyssna på hennes album.

Nu är det JAG som sitter och rådiggar henne och försöker övertala alla om att hon är grym, för det är hon verkligen.
Jag slutar aldrig förvåna mig själv.

Men JA, hon gjorde en katastrof-show på EMA, sett hennes liveframträdande på Youtube där hon även tar en lina kokain på scenen. Och JA, håret är en katastrof, tänderna likaså.

Men usch vad jag gillar henne. Hon är min förebild fastän hon inte är det alls.
Lätt att förstår, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0