"Love the smell of blood in the morning..."

...Det var ett tag sen jag och mina vänner drog upp det skämtet på tapeten. Orkar inte förklara, tror att det ändå bara är vi som tycker att det är kul.

Om två timmar springer jag ut till bussen. Då kan man fråga sig: "Varför i herrans namn stiga upp mer än två timmar innan bussen går, som kommer att befinna sig precis utanför dörren?" För att jag älskar att ha god tid på mig på morgonen! Att kunna gå upp och äta i vilken takt man vill, lyssna på bra musik samtidigt som man omsorgsfullt väljer kläder... är ljuvligt. En bra start på dagen, helt enkelt.

Har småångest för körkortsteorin idag. Har inte gjort min läxa som man ska. Men får väl läsa lite på bussen. Har prov på onsdag också, i historia. Stor ångestknapp på det med. Lider alltså av ganska mycket ångest den här veckan, kommer vara underbart när den är slut. Om jag får godkänt på provet, det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Jonna

gott att slippa skynda, dock är ja sämst på de där med tidsplanering:)
haha.

2008-01-21 @ 11:02:59
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0