Tillökning i familjen!


( Kavaj, hemmasydd. Kjol, second hand som jag sytt upp. Linne, HM )

Var hos tandläkaren idag, berättade att jag prompt vill ha tandställning för jag vill inte att mina tänder ska se ut som de gör. De blev besvärade, det är ju onödigt att ge mig tandställning om jag absolut inte behöver.

"Men vadå, är det så att du mår jättedåligt av det?"
Vad svarar man?
"Nej, bara lite grann", eller vadå?
"Ja, det gör jag."

Så nu ska jag få träffa en expert till hösten. Det är samma gubbe som jag träffade förra gången jag ville ha tandställning. Det är också samma gubbe som övertalade mig till att inte skaffa det, så nu får jag stålsätta mig tills oktober så jag kan övertala honom. Det är inte så att jag längtar efter att ha metall i munnen, men vill man vara fin...

NU ska jag berätta något kul för er! Det blir tillökning här på bloggen! Min goda vän Caroline kommer tillsammans med mig blogga här i fortsättningen! Eller vi satsar på att ha kommit igång efter helgen, så då kommer det nog att bli både ny design och inspirerande outfitsbilder! Dessutom skadar det ju inte att det kommer uppdateras oftare! Allt här kommer med andra ord bli mycket bättre. :)

Nu ska jag sy rosetter.

Kram.

Kommentarer
Postat av: heyyouwhostandup

har du sytt kavajen själv? shit grym på att sy såfall! ^^

2008-07-09 @ 21:11:52
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0