Helgen



Helgen har bestått av smått festande på fredagen, besök i göteborg på lördagen med ben&jerrys, konstiga grillspett och många skratt. Kan även tillägga att det blev på tok för mycket glass, då snackar vi så mycket att man känner sig helt illamående. Från igår till idag sov jag över hos kusinen och idag har jag varit i det nya huset och hjälpt mamma att skura och måla. Dessvärre kommer nog morgondagen att se likadan ut.

Lite by the way sådär: Är det någon mer än jag som undrar var Stylebytes tog vägen? För er som inte är insatta: Stylebytes var en av de absolut största bloggarna, med den finaste garderoben och sötaste minigrisen. Hon slutade plötsligt att blogga, bara sådär bara. Det verkade som om hon försvann och vissa trodde att hon hade blivit kidnappad. Det finns alltså lite olika teorier om vad som hände, hittade den här nyss.


Imorgon så ska jag lägga upp bilder på rosörhängena som är till salu. De största kostar 30 riksdaler, de näst största 20 och de minsta 15. Man kan ju säga att lagret inte är obegränsat, så först till kvarn...

Kommentarer
Postat av: frodil'

jag har ju paxat dårå va...

men dem ska vara jävligt coollaaa:D

2008-06-18 @ 11:00:40
URL: http://frodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0