Onsdag



Idag åt jag jordgubbar till frukost, måste säga att de var de absolut godaste hittills i år! Sen gick jag och Caroline till resecentrum för att beställa tågbiljetter till Peace and Love. Såklart så fanns det inga kvar till hemresan, så det verkar som om vi får stanna kvar en extra dag i Borlänge och åka hem den 30:e istället för den 29:e, så vi får en natt på oss att packa om och åka till Arvika. Stressigt, men det ordnar sig.

Imorgon ska kanske jag och Matilda åka iväg till Danmark på en dagsutflykt! Det tråkiga är att jag inte har en anständig kamera och inte Matilda heller, så i bästa fall får ni kanske se en pixlig mobilkamera-bild här om ett par dagar.

Kan ju lika gärna berätta också att jag tänker bojkotta midsommar i år. Egentligen ska man bojkotta alla högtider enligt mig. De blir aldrig som man tänkt sig (inte på ett bra sätt) och överskattade. Så istället blir det nog en lugn middag och mys, men man ska aldrig säga aldrig i och försig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0