Russin med jordnötter

Nu är jag hemma från Peace & Love! Eller egentligen så landade jag här hemma i duschen igår, men var (och är fortfarande) så otroligt trött. Sista natten sov jag och Sara inte en sekund efterssom vi inte hade någon klocka som kunde väcka oss i tid tills bussen skulle rulla väg. Så vi valde att knalla omkring i Borlänge, prata om allt mellan himmel och jord, lade märke till små roliga detaljer överallt och kände morgondoften i de små söta villaområdena.

Kan dessutom tillägga att jag aldrig känt mig så smutsig i hela mitt liv. Mitt hår var värst. Därför tog jag igen det med ett två timmar långt bad igår, så underbart!

Och ikväll ska jag lägga mig i god tid, efterssom det bär av till Arvika! Jag måste köpa en rullväska i stan idag, för att bära väskan på axeln har satt sina spår... Men innan jag beger mig dit så ska jag lägga ut lite mer rosor till försäljning! Trevligt, va? Men de och de senaste jag sålt kommer inte till sina rätta ägare förrän om ett par veckor. Är ju bortrest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0