Såhär beställer du!



(Du som vill köpa örhängen måste nog träffa mig i Skövde, men man ska aldrig säga aldrig! Ta kontakt med mig ifall du har en annan lösning)

Jag har bara lagt ut bilder på tre par hittills, får se hur pass fort de tar slut först innan jag lägger ut fler. Jag har satt ut artikelnr för att kommunikationen ska funka så bra som möjligt och har dessutom skrivit örhängets bredd i cm för att ni ska få en uppfattning om hur stora de är. De röda rosorna har en aningen mörkare färg i verkligheten än på bilderna!

Dessutom vill jag tillägga att även om priset kan verka högt i vissas ögon så kostar själva metalldelen, leran och det tar en stund att göra rosorna.

Gör såhär:
- Kommentera till mig vilket artikelnr du vill ha!
- Skriv tydligt vem det är ifrån så jag kan nå dig!
- Vi kommer överens om att träffas på något ställe i Skövde så kan bytet ske! Jag tar endast jämna pengar.

Först till kvarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0