Ett gott skratt förlänger livet!

Hittade julkortet jag fick från Caroline förra året. Där i fanns ett rim som hon hade gjort alldeles själv. Jag skrattade verkligen när jag läste det, så sött! Dessutom kom det ungefär 2 veckor efter jul, så det var en trevlig överraskning! Jag citerar:

Bruna små gubbar och väggar av deg och smet
goda kakor, lussebull, kola och annat klet.
...Är Gott.
Julegrisen springer lycklig på gröna ängar, medans vi barn ligger och trynar i våra sängar.
Du ser ut som han Gubben, Kenn... Du är en underbar vän!

Jag skickar alltid julkort i tid!


Tack igen Caroline för det dunderfina kortet! Ska aldrig slänga det<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha gullesnuttan

2008-03-23 @ 14:14:30
Postat av: Hanna

hahahhaha typiskt caroline

2008-03-25 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0