Inte bara huvudet som känns luddigt

image205image206



Det gör även dessa bilder.
Denna två-i-en tröjan (skjortan och cardiganen sitter ihop) fyndades på Röda korset för ungefär 25 kronor. Helt okej om ni frågar mig.

Uuuusch, jag mår verkligen skit. Har inte kunnat sova på hela natten, trotts att jag varit så trött att jag trodde ögonen skulle börja blöda (låter lite väl dramatiskt, men ni förstår nog vad jag menar), har mått så himla illa och är helt yr i huvudet. Blir ju inte bättre av att min kroppstemperatur har växlat mellan iskall och kokhet. Ska väl kila iväg snart och ta en alvedon till. Gjorde en kjol i morse när jag inte kunde sova, bild på den kommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0