Körlektion och knappgubbe!

Hade en dubbel körlektion idag. Och vet ni vad? Jag körde inte över någon, fick inget kärringstopp alls och inte heller satt min lärare och muttrade att jag var för långsam. Vi hade trevliga samtal om hur kass melodifestivalen är och att det är så töntigt att fotbollslag köper spelare av varandra för hur många miljoner som helst när det egentligen borde räcka med hälften av pengarna, resten kan man ju skänka till alla jäkla barn som svälter.

För övrigt så har jag och Sara haft en heldag på stan, de största fynden gjordes på gengåvan, ska lägga ut bild på dem lite senare.

Måste berätta också innan jag glömmer, vi var inne i världens konstigaste syaffär! Ser väldigt random ut på utsidan, men inuti finsn en liten välkammad gubbe med rosslig röst. Väldigt söt, men han luktar faktiskt lite katt, som Aron sa att han skulle göra. Det bästa: Han hade en knappgrotta! (Pedofilvarning på det ordet, men den hette så!) Det var ett rum FULLT med knappar, knappar och knappar! Sjukt kul, någon dag ska jag gå in där och shoppa huvudet av mig!

Men denna gången fick det bli fyra fina guldknappar formade som kringlor.

Denna låten spelas mycket i mina högtalare just nu och dessutom lyssnade jag på den när jag körde idag:

A punk - Vampire Weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0