Mitt kök

image194

Jag gillar mitt kök, jättemycket. Mamma och jag valde tillsammans ut fondväggs-tapeten och jag kan inte  ens räkna upp på två händer alla gånger vi sprang omkring i stockholms möbelaffärer för att hitta den röda lampan, som vi velat ha så länge. Tavlan köpte hon för länge sedan av en god vän och den har fått sin hedersplats där på väggen.

Känns lite sorgligt att vi letar efter nytt hus, för jag gillar det vi bor i. Men det jag ser fram emot är att jag kanske kommer att få flytta till en alldeles egen lägenhet! Den ska jag inreda precis som jag vill och den ska bli så mysig så man ryser när man stiger in i den. Önskar däremot att jag kunde hugga av fondväggen och bära med den dit och använda den igen, men det vore jobbigt och omöjligt, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0