Note

image238

Måste inflika att jag är så sjukt omotiverad till allt just nu. Kost, träning eller t.o.m vad jag ska ha på mig. Orkar inte bry mig ett dyft och vill bara lägga mig i sängen och somna in, väntandes på soligare tider. Vädret är hur jäkla fult och tråkigt som helst och det kunde inte vara sämre för tillfället, vill inte sätta foten utanför ytterdörren.

Jag är trött på att inte vara nöjd med någonting.

Jag är aldrig nöjd med mig själv eller vad jag gör, alltid något som är fel. Idag orkar jag inte ens titta mig i spegeln, så omotiverad är jag till att  ens försöka ta itu med håret som ser ut som skit och ligger åt alla håll som någonsin uppfunnits. Seriöst, mitt hår är inte vackert nu när jag kämpar för att spara ut det och jag känner för att leva som en eremit under mitt varma täcke tills allt är som jag vill ha det.
Nej, jag tänker inte göra hårförlängning. No money + att det skulle se konstigt ut på mig (frisörens råd).

Nej igen, nu vill inte jag sitta här och klaga som en gammal kärring. Jag vet att man ska vara stolt över sig själv och inte ha dåligt självförtroende för det är inte det mest attraktiva som finns direkt.
Men idag, orkar jag inte bry mig. Jag är en missnöjd liten människa.
Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig den mysigaste tröjan jag har i garderoben och knata iväg naturell till bussen. Ha en fin dag alltihop!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0