Söndag

image167image168

Klänningen köpte jag på mellandagsrean på Rut m.fl. Den var då ganska lång så jag fick sy upp den.

Idag ska det bli plugg, plugg, plugg. Fast, jag väntar en liten stund med det...

Fasen, jag vill ha långt hår igen!! NU! Jag skulle kunna börja spara ut det inför sommaren, men det finns ett problem.

Den 12 april ska jag vara med på hårmässan i Skövde för headlites ( = de ska klippa mig i den frisyren jag har nu och jag ska gå på någon catwalk) och jag ska på Håkan Hellström. Med andra ord måste jag nu välja vilket jag ska åka på. Vore kul med hårmässan, gratis klippning och färgning. Men även om jag ska se Håkan typ 6 gånger till bara i år så vore det kul att se honom i skandinavium.

Vilket dilemma, vad ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: carlet

så snygg hannibun

2008-03-03 @ 13:15:30
Postat av: isabella

palla håkan!

2008-03-05 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0