buy bought bought

image465

Idag införskaffades årets första bikini för min del! Är jättenöjd, överdelen sitter som en smäck.

Men är det bara jag som tycker att HM's trosor sitter helt fucked up? De skär in samtidigt som de skapar ett trevligt litet jällevarehäng (särksrivning?).  Men snygga är de så man får bita ihop.


image466

Förmodligen ett väldigt onödigt köp, även för en fattiglapp som jag. Men jag älskar bokmärken som har den här "gammeldagsa" stilen. Den ska få sitta i mitt album tills den en dag får pryda en söt hylla i en alldeles egen ram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: tack :) det var tråkigt att höra att den inte passade dig... men jag måste säga att din är bra snygg den med :D

2008-05-13 @ 20:34:58
URL: http://spraka.blogg.se
Postat av: Bella

Svar. det var så lite så! Visst är den skön. Gillar deras sammabete. Kul när två kändisar går ihop och gör en låt! :D

2008-05-14 @ 21:24:43
URL: http://bellablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0