Hår...ros?

image434

I mammas gamla lådor på vinden hittade jag detta hårspänne, som liknar någon slags ros eller vad man nu ska kalla det. Ganska söt, tycker jag. Men får se om jag kommer ha på mig den många gånger.

Just i detta nu tonar jag håret, som ni ser på bilden så är inte färgen så fager som jag önskar. Den blivande färgen är (hoppas jag i alla fall) mörkblond. Är jättenervös, har ju knappt något pigment kvar i topparna så vad som helst kan hända! Om det blir katastrof får jag ha mössa imorgon, eller så får jag skynda till lilla affären här i timmersdala illa kvickt och köpa något innan det stänger. Men håll tummarna för tusan!

Kram!

Kommentarer
Postat av: frodil'

jag håller tummarna för dej baby boo :)

2008-05-06 @ 20:07:55
URL: http://frodil.blogg.se
Postat av: Hanna

Fin ros :)

2008-05-06 @ 22:01:41
URL: http://spraka.blogg.se
Postat av: Carsolinee

lycka dill älskling hoppas det inte blir någon galen färg! fin blomma

2008-05-06 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0