Rosa moln och alger

image442

Denna bilden togs idag vid en busshållsplats. Jag var tvungen att ta ett kort, blommorna ser ju ut som rosa moln! När jag stod där och beundrade dem kom en liten farbror fram till mig. Han hade en exotiskt ring på sin vänstra ringfinger och en knagglig brytning.
" Vackra, eller hur?"
" Ja, jättefina."
" Det är sorlig, du vet. Nu de blomma, men snart de vara helt borta!"
" Jo, det är trist. De har ju så fin färg."

Han pratade vidare om granatäpplen och fikon efter det en liten stund. Söt gubbe!


Före                                                                          Efter
image445 image446
Var hos min frisör Eva Lena idag och fixade till hårkatastrofen. Kan inte tacka henne nog! Hon fick en kram och hon fick mig dessutom att lova att jag aldrig ska exprimentera med håret mer. "Om du bleker det nu så ramlar det av!" Sa hon.
Herregud vad ful färg det var innan, kan inte fatta att jag vågade mig ut. Det såg ut som om jag hade alger i håret.

Nej, nu kilar jag.
Kram!

Kommentarer
Postat av: LOL

de ser jättefint ut!!! :D o de passa jättebra med en gammelrosa rosett i! :D

2008-05-08 @ 21:59:36
Postat av: carloline

hahaha matilda och sitt gammelrosa! supersnyggt blev det verkligen.

2008-05-08 @ 22:17:35
Postat av: Leia

det blev ju skitsnygg färg på håret nu!!! önskar jag var blond ibland minsann:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0