Sex laxar i en laxask

image389

image390

Jag gillar originella askar. Dessa är mina favoriter.

I cigarettasken från London bevarar jag de bokmärkena som jag tyckte mest om som barn. Den hittade jag här hemma, vet faktiskt inte var vi har fått den ifrån.
I den blommiga träaskenhar jag dagbokslappar. Ja, ni hörde rätt, dagbokslappar. Har alltid tyckt om att skriva dagbok, dessvärre är jag inte så bra på att skriva varje dag, så jag skriver en lapp med funderingar, känslor eller uttryck på när jag känner för det och lägger det där i. Fick asken av farmor och farfar på min födelsedag för några år sedan.
I halstablettasken (?) har jag ett par armband som kompisar köpt på semestrar, bland annat. Den asken har jag alltid haft, så vitt jag vet. Hade barbieskor i den när jag vara liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0