I fortsättningen blir det mer...


Polaroidkamera för 30 kronor

... Outfitsbilder

...Sybeskrivningar

...Bilder där jag visar hur jag syr om kläder

...Caroline här på bloggen!

But have patience!

Gick på yogalektion idag på gymmet. Jag skall bli vig! Efter det körde jag och Simon på sådan där trappmaskin (eller vad det nu heter) där man också rör armarna genom att hålla i spakar samtidigt (oj, vad dålig jag är på att beskriva, men ni kanske förstår ändå?), kan säga att jag kommer sova gott inatt!

Guten nacht!

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Fungerar polaroidkameran? Så fräck vill verkligen ha en sådan! :)

2008-09-19 @ 20:39:41
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0