Köpt och sytt





Igår kväll sydde jag en oversize t-shirt/klänning av ett tyg jag fick för en tjuga förra veckan. jag blev ganska nöjd med resultatet, även om den blev i kortaste laget. Men den får bäras med tjocka tights och kängor nu när hösten bankar på dörren. 

Ett par bilder där den sitter på:
 
Klicka!

'


Köpte även ett nytt tyg idag som får bli mitt nästa projekt! Jag har fortfarande inte tröttnat på blommor, trots att sommaren nu är förbi.


Har kommit på en annan sak också: Jag syr kjolar och klänningar hela tiden, men det är sällan jag faktiskt har på mig dem mer än högst ett par gånger. Varför? För att jag har hemskt dåligt självförtroende, helt enkelt.

Sorgligt att man måste dränka sig i tyger i jakt på lyckan (även om jag har väldigt kul på vägen dit).

Kommentarer
Postat av: jonni

Du är jätte duktig johanna verkligen! T-shirten var assnygg!

2008-09-02 @ 17:37:13
Postat av: alice

jättesöt.

2008-09-04 @ 16:16:03
URL: http://iclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0