Löskrage



När vi var på Arvika festivalen i somras uppskattade vi nog allra mest den mysiga och folkfyllda parken nere i staden. Efter att vi vilat där bestämde vi oss för att titta närmare på affärerna (vilket festivalfolk vi är va?), så vi stampade in på Röda Korsets second hand, där jag hittade denna lilla söta kragen för en tjuga. Jag vågar nog inte sätta nålen i den, så antingen får jag använda den löst till olika klänningar, eller så bara bär jag den naken?

Nä...

Förresten, har just tittat ännu en gång på Bert - Den siste oskulden. Kan inte sluta skratta åt Johan Rheborg som spelar musikläraren. Är han bara så illa tvungen att gå utan kläder under den där utstyrseln? 

Kika från 02: 20 och framåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0