Mössa



Denna är gjord av ett tyg som kostade 2 guldpengar. Tänkte sy en klänning först av det, men det kändes trist. Senare på dagen hittade jag en gammal mössa (baskermössa?) i likadan modell. Jag tittade på den, kastade en blick mot tyget, och en timme senare hade jag lyckats koka ihop en sådan här.

Juste ja! Var och fikade idag, hittade en urmysig bok med bilder från världens alla hörn. Bilderna som var tagna ur verkliga situationer visade små detaljer som gör att världen inte ser så hemsk och ensidig ut som den ibland kan tyckas vara. Men det kommer jag nog skriva om senare ikväll, eller imorgon.

Är klar med min maskeraddräkt till utklädningsdagen imorgon, kanske borde fota den ikväll?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vad fin den blev, du verkar vara duktig på att sy!

2008-09-05 @ 00:20:59
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0