Onsdag


Linne: HM

Som ni ser kommer mina pimpade galgar till användning!  Ska nu försöka somna om, somnade framför en film vid sjutiden och vaknade nu. Jag kommer säkert ligga sömnlös hela natten. Great!

Imorgon ska vi ha inspark för ettorna på Medieprogrammet. Vad är det för vits? Man får ju inte göra ett skit med dem ändå. Vet ni vad vi fick göra när vi gick i ettan? Irländsk julafton. Vi blev fasen i mig besvikna. Om vi hade fått uthärda något pinsamt hade vi kunnat ta ut den ilskan på våra ettor nu (jag vet, jag låter helt dum i huvudet). Vi får inte göra något "som kan vara pinsamt för dem, detta ska ju vara trevligt", enligt rektorn.

Det heter inspark, i-n-s-p-a-r-k, inte nuskavivaraenstorfamilj,kramasochätakakortillsammans (be mig inte att bokstavera det).

Och just det! På fredag ska vi vara utklädda och spela volleyboll. Jag tänker vara ett paket. Just det! Ett paket. Jag ska se ut som en bara lite skabbigare version av flickan på bilden:

Julskyltningen från Åhlenshuset förra året.

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Faktiskt bra, det är väl idag me :D

2008-09-04 @ 05:58:24
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Jen

Hahha guuud va kul, det vill vi ju se bilder på, hoppas du får en bra dag, kram

2008-09-04 @ 09:48:03
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Angie

de linnena är såå fina juu.

2008-09-04 @ 16:26:17
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0