GRATTIS JULIA PÅ FÖDELSEDAGEN!






Tröja och väska: second hand
Rosett: gjort själv

Dagen på SR har varit bra, med tanke på att det bara var första dagen. Vi fick lära oss inspelningsapparater och sitta med och lyssna på sändningar.

Kom på när jag tog dessa bilder att håret har ju faktiskt växt lite nu. Det är på god väg, så att säga.

Juste, ja! Köpte ett tyg idag! Det är något som ska likna stentvättat blått jeanstyg, tror jag. Lägger ut bild på det imorgon. Den stora frågan är: vad ska jag sy av det? Eller är det kanske för mycket? Förslag/åsikter får mer än gärna ges, för jag vet varken ut eller in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK ÄLSKLING 3

2008-09-26 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0