Vapor









Det är trist när man får en maska på strumpbyxorna, samtidigt är det spännande att vara lite förbjuden och göra fler hål i dem, som på bilden.
 För ett par dagar sedan hittade jag två par skinnskor på gengåvan, ett par bruna och ett par svarta. Tyvärr är det storlek 36 på dem, och jag har 37-38. Men med lite våld kommer jag i dem och ska gå till skomakaren så han kan töja dem en halv storlek (mer går inte), så mycket gillar jag dem.

Juste ja, ni vet tyget jag köpte? Caroline kom på den bra idén att jag kanske borde sy en för kort oversize t-shirt av det, som man kan ha ett linne under. Vad sägs? :

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Fina bilder, diggar verkligen din blogg!

Ha det fint!

2008-09-19 @ 20:40:03
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0